aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (71) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Sunday, September 26, 2010

penghuni hati kian PERGI...

siapa penghuni hati milikmu,
siapa penghuni hati milikku.....

"weii, asal banyak nar somut ateh tilam nih..atoiiyaiii...nampak bonar maneh eh den nih"


hari nih, dalam catatan i..tertulis..bahawasanya..i nak beli katil..

"ghaso gaji marin banyak balance eh, boleh boli katil gamak eh"

jap..jap..sejak bila i ada buku catatan nih??eh..jap..jap..sejak bila i guna ganti diri i sebagai i..hiuuuuuuuuuuuuu

maaf, perbualan tiada kena mengena dengan tajuk diatas..masuk topik jom..

bulan nih, bulan penuh kesedihan bagi pemilik belog ini..WHY??????????????ahhh, kenapa terjadinya kejadian begini keatas diriku...

poyo gila..nyampah i...


perkara pertama:

maaf ajemie, aku tabuleh teruskan lagi..ko pun cam sokong je, sebab ko tapenah bantah bila aku putuskan semua nih..janji ko, bila dah kerja nak belanja aku..janji ko nak tengok wayang dengan aku..janji ko takkan lupakan aku walaupun ada kawan lain..semuanya dah tabuleh pakai..tapi aku tetap pegang janji tuh, sebab aku masih harapkan ko lunaskan janji-janji tuh..


walaupun aku dah kerja, aku sibuk dengan tugasan-tugasan aku..belum pernah aku lupakan ko walau sesaat pun..

p/s - 2 hari aku menangis sebab ko, mr ajemie..

perkara kedua:

mr adif, awak muncul dalam hidup saya setahun yang lepas..saya tahu, awak xpernah jujur dengan saya, saya tapernah kisah pun..awak putuskan persahabatan kita sebab awak kata awak tasejujur saya..macamane awak tahu saya jujur dengan awak, sedangkan awak takenal saya pun..awak tanya saya, "kita berkawan sampai sini saje..bole?"..tapi awak terus tinggalkan saya..kenapa perlu tanya sedangkan awak dah memang putuskan benda tuh?


mr adif, saya relakan awak pergi dari hidup saya..SELAMAT TINGGAL...

p/s - sehari termenung fikirkan sebab musabab awak taknak kawan saya lagi..




..........................................................

ternyata saya memiliki hati yang sensitif..pehhhhh...ada sape-sape nak jadi penghuni hati saya??hahaha..

.:TAMAT:.

1 comment:

anis said...

x perasan tajuk nih...
sagt touching kamoo..
tp sekarang dh ade yg sudi nk m'huni kat ati ko tuh...