aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg WaJa (1) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (70) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (10) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (8) bUdAk2 (5) cEmmAh (73) Clearance Sale (2) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (67) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (9) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (28) i love green (4) jalan2 (22) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) Lipstik (3) LiRiK (15) mAkAn (44) makanan (17) mancing (2) mEnu (5) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) Review (2) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (22) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) USS (4) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Saturday, February 20, 2010

.:dOa:.


..Bismillahirrahmanirrahim..


Ya Allah..


Ampunkan dosaku..
Ampunkan dosa kedua orang tua Ku..
Lindungilah aku dari malapetaka..
Lindungilah keluargaku dari bencana..
Sesungguhnya aku berserah padamu..


Ya Allah..


Berikanlah aku hidayah..
Janganlah kau palingkanku..
Setelah kau berikan hidayah..
Sesungguhnya aku insan yang lemah..


Ya Allah..


Bukakanlah hatiku untuk menerima ilmu..
Bukakanlah minDaku untuk terima pelajaran..
Permudahkanlah segala urusan pembelajaranku..
Sesungguhnya aku lakukan tuntutan ini untukmu..


Ya Allah..


Sekiranya dia kau ciptakan untukku..
Bukakanlah pintu hatinya untukku..
Sekiranya dia bukan jodohku..
Jauhkanlah hatiku dari hatinya..
Sesungguhnya aku redha dengan ketentuanmu..

..Amin Ya Rabbal a'lamiN..


.:TAMAT:.

No comments: