aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (72) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Thursday, March 4, 2010

.:gEdIk2 qUiZ i:.

sambil godek2 menatang yang ada dekat FB nih..terjumpa 1 kuiz 'terer ke anda bawak motor?'
test lah..ape lagi..jom kite layan keratan gambar yang disertakan dibawah..


ok..soalan ada 7 je pun..abis tekan tubi..eh..tekan2 jawapan..aku tekan submit then keluarlah jawapannya..soalan nombor 7 tuh..membuatkan aku mengenang peristiwa petang tadi..ye, dimana berlaku kejadian lori terbalik dekat persimpangan usj..aku tengah tunggu isyarat pak polisi trafik sambil2 mesej dengan incik nisa, tetiba aku tengok ada mamat india tuh tongkat motor beliau lepas tuh pergi depan motor dia and klik2 gambar..aku pelik lah..'amende aje la budak nih?..amik gambo tengah2 jalan nih'-detik hatiku..ngaaa...aku pun kedepankan sikit abang yamaha sambil tertoleh2 tengok budak tuh talakan kamera..alih2 nampak ade lori baik punya telentang tengah jalan..aku fikir2kan..macam mane lori tuh buleh baik punya tergolek kat situ??serius pelik..bukan kat simpang pun..tak kisah lah semua tuh..pak polisi trafik kasi isyarat suruh jalan..maka aku terus memecut 100km/j(bohong sangat nih)..

so..panjang bebel..jom skodeng result untuk 'terer ke anda bawak motor?'..

semestinya..hahahahaahaha..gua memang terer beb!!!!tahniah2 kepada diri sendiri serta abang yamaha..ngee..ok..jom kongsi setakat nih pengalaman pahit manis pemandu abang yamaha..

p/s - ....err..lain kali lah cite pasal pengalaman nih..xde mood pulak nak stoli moli..ngee

p/s/i -kalu xnampak tulisan dalam gambo tuh..sila klik gambo untuk max size..

.:TAMAT:.

2 comments:

miChan love pchaChan said...

perlu ke smua nie??

.:cEmmAh:. said...

perlu bagi den..xperlu bagi ko..sekian