aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (71) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Sunday, April 11, 2010

kelmarin..semalam..hari ini..esok..lusa..tulat..dan seterusnya..

Gambar Lucu – Ucapan Selamat Pagi



huhuhuiiiii...selamat pagi..baru bangun tidur nih..puas hati dapat tido untuk 6 hari yang x cukup tuh..oh..malam tadi ada mimpi...masih terpingga dengan mimpi tuh..apesal aku mimpi aku peluk2 mesra dengan dia??..adeh..menci betul~~padahal suka....bahahahaha

cakap fasal mimpi..memang dah lama aku x mimpi fasal mamat yang suka menerjah serta menggangugugat tidur malam aku...malam tadi pon mamat lain yang masuk dalam mimpi aku..ye..dan itu jugak sejarah apabila lelaki lain yang masuk dalam mimpi aku..sebelum nih, xpernah ade muka lain selain daripada mamat tuh..woh..kalu nak cerita fasal mimpi2 mamat tuh, memang banyak gila..dah la mimpi semua kaw2 best giler..yang dah jadi pun ada jugak..malangnya, mamat tuh memang xpernah hargai aku..huh..

kelmarin -------aku penat, aku letih..aku nak rehat!!!!!
semalam -------aku blur, aku stress..aku xcukup tidur!!!
hari nih --------aku serabut, aku rimas..aku nak mengemas!!!
esok ------------aku xsuka, aku benci..aku xpaham material sciences!!!
lusa-------------aku xtahu lagi!!!
tulat------------lagi la xtahu!!!!!
seterusnya-----ntah!!!
.............................................................................................


oh, aku nak ulas sikit pasal bola..aku bukan lah peminat bola..boleh lah layan sikit2..aku akan tengok bola bila n9 main je..semalam ada bola kan??KEDAH VS N9..aku tengok..tapi sikit je..penyudahnya aku tahu result dari beberapa blog yang aku terjah sebelum tidur semalam...huhu..ye..n9 menang lagi untuk tahun nih..aku sebagai rakyat n9 terasa la sedikit kebanggaan disitu..tapi yang buat aku xberapa nak bangga ialah..

mengapa harus caci mencaci?

aku tahu ko semangat terhadap negeri masing2..tapi tidak perlulah sampai buat kenyataan macam nih..

"WOIT Kedah...blah la wei..n9 menang.....hobin jangn hobin laa"


adoii..ko memang semangat giler bai..tapi apa perasaan rakyat kedah dengan kenyataan ko nih?aku yang rakyat n9 pun hangin dengan kenyataan ko nih..game je pun, nape nak sampai halau2 kedah?kah4..kelakar betul..

"kalau sayang N9, jgn dihalau negeri lain....kita kadang2 "terpaksa" ke negeri lain utk timba ilmu dan cari rezeki yg halal...Wallahua'lam"

....................................................................

.:TAMAT:.

No comments: