aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (71) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Friday, April 16, 2010

pelik itu MENARIK..

harituh pelik..merepek..jelik..sakit..auwwcchhh..hari nih pelik itu menarik pulak...adoii..
masih menggunakan konsep kasut tumit tinggi ye..^.^

oke..gambar kat atas nih, ada labah-labah dalam kasut dia..lain kali boleh taruk binatang-binatang yang berbisa contohnya lipan ke lebah ke cacing kerawit ke..agak-agak ada orang kacau, boleh keluarkan binatang-binatang tuh x?

oke, seterusnya..kasut berbunga..macam-macam jenis bunga diikat kat kaki..aku dapat rasa, model yang buat show je guna kasut-kasut nih...sape la yang sanggup pakai kasut-kasut macam nih??






dulu pernah jugak ada kasut jenis jernih-jernih nih, ada bunga-bunga jugak..tak silap tahun 2003-2004 gitu la..macam-macam kaler ada..biru ada, pink ada..cantik..^.^

p/s- hehe..rasa-rasa kasut nih 12 inci tingginya..kalau terseliuh tuh, peh..xterkata aku..ngee

.:TAMAT:.

2 comments:

Doku said...

kasut yang ade spider tu mmg bergaya..ha3

.:cEmmAh:. said...

doku:

nak ke?