aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (71) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Saturday, May 8, 2010

selamat hari IBU..

huhuiiii...selamat hari ibu kepada ibu saya..SITI FATEHAH BINTI YA..terima kasih umi sebab dah lahirkan anak umi yang buas dan bising nih..

dedikasikan lagu untuk umi lah..





hadiah??huhuiii..mestilah ada..puas ronda-ronda jusco equine dengan muhammad farouq semalam tau..x tahu nak beli apa benda..susah wo, nak beli tuh dia ada banyak dah, nak beli benda nih pun dah belambak-lambak jugak..udahnya aku capai selipar je..bawak g pasar boleh la kot..huhu


nih la seliparnya..jenama inoki..amenda jenama tah, belasah je..janji sesuai untuk mak aku..huhu

tengah kalut-kalut nak membayar selipar nih, muhammad farouq bising-bising mengamuk..atoiiyaii..malu i, buat-buat x kenal baru tau..penyudahnya capai crocs untuk beliau..heh, gediks sunguh muhammad farouq nih..

dah dapat crocs, gigit-gigit..ye..ye..maklang paham, kasut baru kite memang kena gigit supaya x melecet nati..tapi ada ke orang buat macam tuh?

oh, malam nih baru nak bergerak menuju ke kota bharu..maka, tata kepada my baby, mr froggy..kite berpisah 2 minggu lamanya..

::TATA::
.:TAMAT:.

1 comment:

a d r e y n i e e l i s y a said...

eh..
samalah..
we olz pn belikan my mum kasut..
huhuhuh..

lebey kurg la kegunaan dia kan..