aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (72) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Thursday, June 17, 2010

gila-gila IRAWATI & ADILAH..

13 jun 2010, tarikh yang aku rancang untuk jumpa bekas-bekas ahli rumah sewa, malangnya xjadi..tiba-tiba irawati mesej-mesej kata nak jumpa..akibat xde bende nak buat kat rumah, maka berjumpalah kami..hehe


disebabkan kredit maxis terlampau banyak, maka dengan riang hati menelefon irawati disubuh-subuh hari..

"weh, jadi ke hari nih?"

"jadilah..napa?

"ko xmesej pun, ingat xjadi"

"jadilah, pukul berapa?"

"ngko yang nak datang sini, ikut ko lah datang kol bape pun"

"ha, kol 10 kang"

"oke"

**************************

kejadian yang tabuleh nak lupa,

lepas solat zohor di surau alamanda, aku dan dila menyelongkar isi beg irawati..tujuan cari bedak dan lip ice..tapi xde, penatlah si dila menggodek beg itu..yang kami jumpa, pencuci muka, losyen, coklat apollo, kad kerja beliau, payung, purse, handepon..cett, mana dia sorok bedak ngan lip ice nih?

"xpe dila, kang kita g watson"

"oke"

seminit dua kemudian irawati muncul, dila serahkan beg irawati dengan selamba sambil mengajak irawati ke watson..aku terus tuju ke bahagian alat solek..maka, mulalah pertualangan kami menyolek muka masing-masing dengan tester yang ada..ngee..yang paling tabulehbla, irawati paling lebey..foundation dia pakai, eyeshadow dia pakai, blusher dia pakai, eyeliner dia pakai..yang kitorang duk cover dia..cett

tengok muka irawati, berkilat-kilat dek tester watson..ngee

p/s-adakah kami pencuri?

.:TAMAT:.

1 comment:

ira said...

bengong ko asma..oh ko selongka beg ak yek..kuang asam jawe tol..ak plak yg kene..ntah sape punye idea ntah..siap ajak g toilet lg nk mekap nye pasal....haha..