aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg WaJa (1) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (70) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (10) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (8) bUdAk2 (5) cEmmAh (73) Clearance Sale (2) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (67) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (9) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (28) i love green (4) jalan2 (22) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) Lipstik (3) LiRiK (15) mAkAn (44) makanan (17) mancing (2) mEnu (5) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) Review (2) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (22) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) USS (4) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Tuesday, June 1, 2010

selamat datang JUN..

hehe..dalam banyak-banyak bulan, aku suka bulan jun..kenapa?sebab, aku lahir bulan jun..teringat dulu masa sekolah teknik...

"ngko jangan macam-macam ngan den, sebulan lagi birthday den"

disebabkan ayat kurang matang nih, kena bantai gelak dengan member-member kelas..aku xingat pun peristiwa yang berkaitan dengan dialog diatas..huhu


********************

sambutan hari jadi yang paling best, masa dekat penang..masa tuh last semester..11.30 malam, aku dah tidur...tepat jam 12.00 tengah malam..bebudak rumah aku terus serbu bilik aku..bukak lampu, sambil letup-letup reben..wohooo, incik handepon asyik bunyi-bunyi tanda pesanan ringkas masuk...bebudak rumah terus nyanyi-nyanyi riang..bebudak rumah salam cium-cium pipi..bebudak rumah kasi hadiah dalam sampul besar...



esok tuh, kitorang makan-makan kek dekat megamall penang..lepas makan-makan, main boling...heeee


********************

hadiah paling best?macam-macam sampai xingat dah..hu, tapi yang paling best dapat bantal kiut pemberian bebudak rumah..yeay!!!!!

 [ mana nak cari bantal kiut macam nih? ]

********************

tahun nih, apa yang jadi ek??huhu...kalau boleh, nak sekuntum ros merah daripada dia yang dah jauhkan diri dari aku...sure xdapat punya cemmah oii, toksah mengharap...janji nak bagitau sesuatu, heh sampai sekarang xde tanda-tanda pun nak bagitau...opsss, teremosi puleeee...


"awak, nanti birthday awak, saya bagi ros pink ek?"

"eh, xpayah lah, saya alah bunga-bunga nih"

p/s - aku xnak bunga ros dari orang lain..huhu..

.:TAMAT:.

No comments: