aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (71) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Sunday, August 8, 2010

kebingungan..bantulah aku YA ALLAH...

kekonfiusan melanda diri..kekonfiusan mengenai kekosongan dalam hati ini..yang dikejar makin jauh, yang ditunggu makin pergi..mimpi kini berganti rupa, rupa yang datang hampir dengan diri tetapi bakal berijab kabul dengan suri dihati..

aku benci bila aku poyo macam nih..geli-geli je rasa..yukcsssss!!!!!!!!!!!!..

sebulan berlalu yakni 3 hari menjadi warga MiM, ajemie muncul dalam mimpi.. ajemie pandang secara sayu dicelahan orang ramai..pandangan mata yang menusuk kalbu ala-ala nak nangis sikit..ajemie, aku ada buat salah ke? im sorry oke..~.~

[gambar : tak tahu mata sape..sumber: incik google]

dalam masa sebulan itu juga yakni beberapa minggu lepas, terpacul wajah lain dalam mimpi..aku kenal mamat tuh..tapi aku tak suka dia..tapi kalau beliau penganti ajemie yang Allah beri, aku terima dengan redha..tapi baru-baru nih, dapat khabar, beliau mahu tunang-tunangan tahun nih..maka, bukan beliaulah penganti ajemiku..yeay!!!

dalam mimpi tuh, lokasi di alamanda, beliau seakan-akan tercari-cari..tak tahulah cari apa..yang aku, duk skodeng dari jauh..lepas tak jumpa benda yang dicari oleh beliau, beliau berambus dengan vios tak tahu milik siapa..

dan sekarang, aku paling menyampah nak berkomunikasi dengan beliau nih..tapi sebab tugas, nak tak nak, ngadap jugak muka beliau hari-hari..senget je aku rasa..hari-hari bos aku hantar email.."follow him...follow him"..yang bos lagi sorang.."kejar dia, kita mesti kejar dia"..tahukah kalian, aku menyampah dengan beliau,...aisehhh!!!!

p/s ~ betul ke dia dah lepaskan aku?!konpius nih..jikalau begitu, tiada lagi abang tuxedoku..

.:TAMAT:.

2 comments:

fina said...

kehadapan tuan punye blog yg semakin busy skg nie...

sy pon x brape nk pasti ngan mimpi anda 2..tp sy sngt2 berharap agar anda tidak trlalu memikir kn nye..krna..blh mnjdi berbagai mksd mimpi anda e2...semoga anda dipertemukn dgn jodoh yg baik hendak nye..sprti mane anda...amin..=)


*p/s:bkn sy xnk call smlm..hehehehe...sy ketidoran yg melanda..hehehehe...=p

~Budak Tecik~ said...

kasihan..sape la gerangan si dia tu...