aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (72) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Sunday, October 10, 2010

permainan GILA-GILA..

inilah yang terjadi, bila diri ini dibelenggu kebosanan tahap cipan

"awak, awak hilang mana?"

"hari tu, awak jugak bising-bising bila kita xmesej awak"

"sekarang, awak pulak xmesej saya, xcall saya..saya risaulah"



risaulah sangat..nyampah!!!!

..............................................

permainan gila-gila yang pertama ialah:

1. Mencari pasangan..cara-caranya ialah, ketahui nama hadapan pasangan anda..sekali klik aje, terus keluar..hebat x hebat?

 result dah ada..Mr Y oke..no more Mr A oke..

2. Ciri-ciri pasangan anda pula..kita klik lagi..maka, ciri-ciri Mr Y saya pun keluarlah..


manis??wohh..manis macam gula-gula..Mr Y saya memang sweet pun..ngee..setuju?angguk cepat!!!

3. Menetapkan tarikh untuk bersatu..yeah!!!!!!!!!!!!!!klik lagi..


4 mei 2012..bermakna dua tahun sahaja lagi..dup dap dup dap..

4. Menunggu saat tiba orang baru dalam hidup kami...untuk itu, klik untuk mengetahui umur berapa saya mengandung...


oke la tu kan..25 kahwin, 26 perut dah berisi...hehe

5. Bilangan anak???ishhh..mesti mahu tahu nih...

4 sahaja?tapi saya mahu 5 laaaaa...


...........................................................................

Permainan tambahan lain adalah seperti berikut..





kalaulah permainan nih, betul-betul jadi nyata kan syokkk..tapi, xbaik tau percaya benda-benda macam nih..nih hanya untuk suka-suka buang masa mengadap menatang mukabuku nih..SEKIAN

.:TAMAT:.

1 comment:

anis said...

kih3..ko main bende nih ke...?? aku pon main gak...hihi