aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (72) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Monday, January 24, 2011

bermulanya HARI ini dengan SEMANGAT yang GEN-2..wakakakak

semangat gen2 ek??bukan WAJA ke?mungkin nak mengINSPIRAkan tahun 2011 nih..wikiwikiwikiwikikikkk..

[gambar lambang proton : xde motif ok]

kembali ke tajuk asal..tahun ini, belog saya akan dijadikan coretan peribadi saya..ahh, senang kata diari la..zaman moden, diari pon nak pakai belog ke?dah la malas update belog..cisss!!!!!!!!!!!!!

okey-okey..sekarang nak mempersembahkan apa yang saya idamkan untuk tahun 2011..

hmm..apa ek?i pun xtau..ngeee teheeeeeeeeeeeee..^.^

1. nak kulit muka tantik-tantik...dengki tau org punya kulit muka tantik-tantik, mulus-mulus..gebu-gebu...auwww,jeles..

2. nak peneman hidup..seorang yang boleh jaga saya, teman saya sampai hari tua saya..ishh, macam dah tua plak...

3. rasa macam xnak harta apa-apa dah kecuali nak kumpul bekalan bawak ke dunia selanjutnya..INSAF tetiba..


ok..itu tahun ini punya idaman..tahun lepas punya idaman yang tak pernah fikir, tapi dapat la pulak kan..



1. kerja yang menjamin walaupun macam kurang minat dengan kerja nih. lama-lama serasi pun dengan kerjaya sekarang ini.. ALHAMDULILLAH..

2. kereta..benda ini langsung tak terlintas, tapi ALHAMDULILLAH..dah dapat seketul baby merah..vroommm-vrommmm...dari sebuah kereta kancil bersisikan 660, kini mampu mengendalikan proton gen2 bersisikan 1.6..ecehh, poyo gilerrrrrrrr..

3. buah hati..luka-luka yang diciptakan oleh mereka-mereka yang kurang bertanggungjawab diubati dengan bunga-bunga dari kumbang yang bertanggungjawab..maaf, saya xfaham dengan ayat sendiri..hehe..terima kasih abang, bagi i rasa bahagia itu..wakakakakak..i benci u..TERIMA KASIH YA ALLAH, kau temukan aku dengan insan ini..

.:TAMAT:.

1 comment:

yannah said...

poyo nye!gen2 oh gen2