aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (72) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Tuesday, July 3, 2012

rAmBuT GuGuR???!!!

benci sangat bila rambut gugur.......lagi benci tengok ia bersepah-sepah dilantai rumah...

"hei, u sakit leukimia ke??"

hai,,,gurau kasar nampak!!!!!!!!!dari hari ke hari, gumpalan rambut yang gugur semakin melampau...

"ayang, rambut ayang nih banyak gugur la.....tengok, lekat-lekat kat badan abang"----->incik husband mengadu

"sori ye bang, ayang tak tahu nak buat macam mana dah..tak kan nak pakai serkup 24 jam"

jadi, untuk menghilangkan aduan-aduan incik husband tentang keguguran rambut, sangat lah perlu mencari peyelesaiannya..

nah, ini lah jalan penyelesaiannya..rambut yang gugur semakin berkurangan, rambut lembut dan halus sehingga incik husband seronok mengusap kepala sang isteri

"lembutlah rambut ayang, wangi...............bolehlah simpan rambut panjang lepas nih"

"hehe...MALU DAH"

p/s ~ tuh la suka sangat nak tukar-tukar syampu..setia hanya pada SUNSILK.....dulu kini dan selamanya SUNSILK!!!!

.:TAMAT:.

10 comments:

fina said...

pewittttttttt............:P hehe...

.:cEmmAh:. said...

hehe..~.~

fina said...

kirenye..guna jari pon bole r nie...hehehe

.:cEmmAh:. said...

memang dari dulu kan...hahaha

fina said...

erkkkkkkkkkkk.....agak la kot..haha..ker ak dh tlost memory nie...:P

.:cEmmAh:. said...

alah..tau la rambut dia cun kan...??

fina said...

ish..mane de..ak x tau nk tukar mane symapu dh nie...dh x bole gune jari dh nie..hahaha..

.:cEmmAh:. said...

pakai la sunsilk..hehe

fina said...

ak dh try..tp 2 la..stil cm2 jgk.. yg ak pelik..asl kt johor je jd mcm 2..

.:cEmmAh:. said...

haha...xbagi ko duk johor la tuh..cepat kawen ngeh3!!!