aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (72) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Monday, August 13, 2012

mood : SIBUK

ini minggu lepas punya cerita okeh........sekian lama berkhidmat dengan syarikat meter nih, baru nak buat entri.....tapi kan entri nih nak tayang salah satu model hasil syarikat kami....agak-agak korang semua pernah tak jumpa meter model nih terpasang kat bangunan-bangunan tempat korang?mesti ada kan?

 [tahun 2011 punya]

hah...kenapa pulak ada meter tahun 2011 dekat kami??hah, meh sini kami nak bagitau.......meter nih dah di ubah oleh manusia-manusia tak bertanggung jawab kat luar sana.....kami pun kena lah jadi detektif kenal pasti apa lah punca meter nih jadi SLOW sangat!!!!!nak murah la tuuuuuu

nih lah salah satu kerja kami......bukan tuh saje tau, yelah meter-meter nih jarang masuk, sekali masuk pom tak de lah sampai beratus-ratus unit,,,banyak lagi tau kerja kami..........sejak kami bertukar status dari bujang ke berkahwin, kami kurang memberi komitmen terhadap kerjaya {ayat nak power saje}.........yelah, kalau incik suami suruh balik, kami kena lah balik....sampai bos kami pom tak buleh nak halang..........kami balik lambat tak buleh, tapi kalau dia balik lambat, kami ambil lah kesempatan tuh siapkan kerja kami yang bertangguh-tangguh tuh...aiyooooo!!!


 sekali nak layan kerja kat dalam opis berterabur habis meja.....kertas-kertas atas meja nih, xpernahnya surut-surut.....baru kosongkan meja, udahnya ditimbun-timbun balik.....adehhhhhh....


nampak tak tuh?kertas bersepah-sepah tak kira tempat.........dah letih buang, ada jek lagi...hiiiiii....mujur ada froggy comeii disitu.......MEOWWWWWWWW!!!!

p/s ~ baru tekun buat kerja, telefon berdering "JOM BALIK!!!!!!!!"

.:TAMAT:.

No comments: