aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (71) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Tuesday, August 7, 2012

sambil SANTAI sambil KETAWA.......kehkehkeh

tak sudah-sudah entri pasal makanan je kan?..........mesti boringkan?.........semua yang dia makan, semua nak ditayang.........macam lah dia sorang makan besh-besh.........kehkehkeh...

okey-okeh........kali nih entri santai okeh....................


"abang, abang okey ke?"

"okey, kenapa yang?"

"cuba la abang tengok, apa abang dah buat nih?......hahahahahahahahahahhahaha"



sambil jenguk sambil buat muka blur yang kiut sambil garu-garu kepala yang tetiba gatal.........



"hahahahhahahahaha........eh, abang tak perasan la yang.......eh betul ke yang?"



masih ragu-ragu lagi dengan tindakan diri sendiri



"abang tak nak ngaku ek abang buat salah"

"hahhahahahahahhahahahahhahahhahhahhaha"

"malu lah tu...hahahahhaha"


p/s ~ memang patut pun malu....

.:TAMAT:.

No comments: