aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (72) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Tuesday, September 4, 2012

BERANGAN part 2

siap ada penyambung lagi tau entri berangan hari tuh..........ha, hari tuh kan incik suami bawak kami pergi IKEA, kan dah cerita hari tuh........kali nih cuma penyambung sebab nak taruk gambar yang kami duk berangan dekat IKEA tuh.......


ulasan : kemas tapi memerlukan ruang yang besar.....


ulasan : kemas tapi kenapa tempat masak kat meja tengah-tengah......


ulasan : kemas dan okey untuk ruang yang sempit....


ulasan : suka yang nih, tapi mahal woit.....

nak buat design yang gambar nombor dua tapi takde lah letak tempat masak kat tengah-tengah tuh........lagipun bakal rumah yang akan diduduki tak lama lagi, dah ada bekas tinggalan kabinet, tinggal nak pasang pintu-pintu kabinet je......nantilah kami nak pergi survey harga kedai-kedai biasa pulak......

p/s ~ kabinet dapur nih, lambat-lambat pasang pun takpe......

.:TAMAT:.

No comments: