aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (71) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Saturday, January 26, 2013

DAPUR yang tak seberapa....

Assalamualaikum semua.......

Kami pindah dah......hehe.....
Seronok tapi letih giler.........
Hal pindah takde apa pun nak cerita......
Jadi kita sembang hal dapur je ler.........

Dapur rumah kami kecik je....
Dia dah siapkan kabinet dapur......
Tapi dah cabut.......kedekut punya manusia....

Kami memang belum mampu nak pasang kabinet tuh...
Jadi hanya boleh berangan aje.....itu memang hobi kami.....
Apa yang ditinggalkan owner lama kami pakai je la dulu....

Yang kami kemas kemas dari pagi sampai sekarang nih la hasilnya..........TADAAAAAAA

4 comments:

fina said...

ok la 2 derr..dapur org bru 2 org je dlm umah..esok2 tmbh la lg yer..hehehe...;p

.:cEmmAh:. said...

Fina..tolongla tambahkan...hehe

fina said...

haha..dh ade je sume tgk..oven je xde 2..bli r..leh bakar kek ke...bakar biskut ker...wat pizza ker...hehehehe

.:cEmmAh:. said...

Tuler..tapi takde ruang dah nak letak