aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (71) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Tuesday, January 1, 2013

Happy NEW YEAR 2013

Assalamualaikum.......
Hari nih hari selasa bersamaan 1 januari 2013...
Permulaan tahun baru yang bagi sesetengah orang menyeronok kan...
Ada yang tak.......Kalau kami.....
Kami sambut tahun baru secara dengkuran yang tetiba terjaga dengar bunyi bunga api depan belakang kiri kanan rumah...
Husband bangun intai bunga api dari tingkap depan selama 2 minit and then sambung tidur balik...
Heh heh heh...

Di permulaan tahun..
Kami berjaya menggantikan purse yang dah lusuh kepada yang baru....
Yeay...
Tugasan purse lama berakhir hari nih...
Dan bermulalah tugas baru untuk purse baru...
Seperti diri kami juga tutup buku lama buka buku baru...
Kalau bulan Islam dah tukar pun buku amalan baru...

Jadi kami mengganggap dan berazam semoga tahun ini lebih baik dari yang sebelumnya...
Kalau dimurahkan rezeki kami nak penambahan ahli dalam keluarga...
Kami dah kawen lama dah....
Rasa sunyi sangat...
Kalau ada baby mungkin meriah sikit kotttt.....
Doakan kami ye...

So kami tayang purse je lah untuk tatapan korang korang...
Okeh.....selamat tahun baru...
Semoga tahun ini lebih baik dari sebelumnya................enD

No comments: