aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (71) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Thursday, January 3, 2013

Satu pengajaran untuk SEMUA......

Assalamualaikum dan selamat petang....
Dihari yang cerah lagi nyaman nih....
Kami nak ajak kamu kamu semua bergosip...
Tak baik tau gosip....
Tapi kalau gosip yang memberi pengajaran tak salah kot...

Macam nih ceritanya....
Ada sepasang suami isteri nih....
Diorang keje sama dengan kami.....
Boleh kata huru hara jugak lah diorang nih...

Si isteri  8 bulan...
Si suami skandal dengan janda kontrak kat tempat keje kami nih....
Bermulalah semua cerita....macam macam versi

Sekarang nih diorang dah cerai pun.....
Cerai pun melalui telefon jek.....
Kami tak tau nak simpati kat suami atau kat isteri....

Kalau tak tahu cerita.....
Mesti kita salahkan laki punya kan....
Tapi kena fikir kenapa laki tuh jadi macam tuh kan....

Sekarang hanya isteri yang datang keje...
Si suami muncul pastu hilang...
Mungkin lepas nih hilang terus....
Sebab nak lari dari hutang....
Hutang along hutang budak budak keje....
Curi harta company lagi...

Ish ish ish.....
Kenapa dah kawen dua kali...
Anak dah empat.....
Masih fikir nak skandal......
Tak paham betul....................enD

No comments: