aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (71) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Tuesday, June 25, 2013

Rasa sayang pulak...

Assalamualaikum dan salam satu malaysia...

Sekarang musim jerebu ke....erkkk musim...hokeiii tempat korang jerebu teruk tak...tempat kami teruk....selalu kami pergi kerja dari jauh dah nampak masjid shah alam...pagi tadi lalu hape pun tak nampak jangan kata masjid ok...

Tapi petang tadi alhamdulilah hujan turun dengan lebatnya.....nyah kau asap yang melemaskan hidung dahku....moga moga jerebu tuh semakin beransur pulih la ye....doa doa orang mukmin akhirnya termakbul jua...alhamdulilah

Ok...masuk tajuk...kami sayang tudung tudung kami nih....tapi kami kena let go jugak sebab kami tak pakai pun...buat penuh lemari jek...tudung dan shawl yang kami nak let go nih memang kami beli lepas tuh tak pakai...sekali pun tak penah pakai...


Minat beli pakainya idak...tudung ala fareeda ni kami let go 2 helai dulu...shawl plak 3 helai...


Tudung ala fareeda nih kain cantik mudah dibentuk kepalanya...brooch memang sekali dengan tudung...harga rm 25 sehelai

Shawl pulak rm 10 sehelai....standart kan...hehe

Kalau berminat tinggalkan komen ye....end

2 comments:

Anonymous said...

tudung ala fareeda tu 25 hinggit je.. mcm berminat nk beli la... bleh pm tak?

irda_87@yahoo.com
(ida)

TQ..

.:cEmmAh:. said...

Welcome cik ida..nanti saya pm ye skrang bizi sikit