aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (72) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Sunday, January 17, 2010

.:TuXeDo i:.

rindu kat tuxedo saya..siapa dia tuxedo saya??..ternyata jawatan tuxedo saya itu masih kosong..walaupun ada yang cuba mengisi kekosongan itu namun kelayakan masih lagi dalam paras ragu-ragu..tetapi saya masih lagi berharap, bakal tuxedo itu adalah tuxedo saya..siapakah dia bakal tuxedo saya itu??err..mr tuxedo..saya rindu awak sangat2..



penerangan : tuxedo saya adalah bakal tuxedo yakni MR TUXEDO..



p/s - mr tuxedo..awak rindu saya x??
.:TAMAT:.

11 comments:

nurul said...

eeeee jiwang gler...adakah ini cemah yg ak knl dlu?? pehhhhhh,,,ngehh33 ohooiiii abg tuxedo!! sile r kehadapan klu berani! sahut rindu siti hasma mat jali nh..ngehehehehhe

.:cEmmAh:. said...

bukan ke ko dah tengok wajah BAKAL TUXEDO ketika mude?

Anonymous said...

testing 1 2 3

Anonymous said...

sapa kah gerangan mr tuxedo anda itu??

.:cEmmAh:. said...

haha..ntah la..

ira_im87 said...

ini la hasma yg sebenar..
jiwang karat..hehe...
brape byk tuxedo saya daa..
ak tau kot sape TUXEDOman ko...
mcm mane marah n menyampah ko kt die..
syg n windu tetap x leh ilang kan3..hehehe
pendek kate de jodoh x ke mane..
pnjang plak kate kalo xde rezki dlm mulot pon leh kuar blik...
g2 la kate pnjg dan pndek..
hehe..

.:cEmmAh:. said...

ah..xphm panjang kate tuh..explain plezz

Anonymous said...

mr tuxedo?hehehehe...ak je tau kot...hahaha...so sesape yg berkenan ingin kn ketahuan dr sy...hubungi la sy di talian hotline utk mengetahui sapekh gerangan tuxedo e2......hehehehe.



syy

.:cEmmAh:. said...

sape weh??btau aku..aku nak tau nih!!!

anis said...

uwekkk
bakal tuxedo ko busuk
hahahaha
saper lah yg bakal pnuhi jawatan ko tu yer
???????

.:cEmmAh:. said...

sape suh ko cium tuxedo aku..padan muke kena busuk dia..aku cium bau wangi coz dia diselaputi ros2 segar..ecececehhh!!!!!