aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (71) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Monday, January 18, 2010

.:AkTiViTi I:.



tarikh : 16 januari 2010
masa : 8.30 pagi -12.45 tengahari
destinasi : bukit jalil - seremban
ahli : hasma dan shazrina
.........................................................

bermodalkan mobil maroon kepunyaan tuan haji, kami gerak menuju ke Seremban..sebelum itu, jemput shazrina di seksyen 2, Shah Alam dengan abg yamaha..broom broom broom..bunyi enjin mobil maroon tuan haji..berbekalkan kemahiran memandu yang kurang (walaupun dah bertahun ada lesen kereta), akhirnya sampai jua ke teratak tuan haji di Seremban..

p/s - 'P' pada cermin mobil maroon tuan haji adalah bukan milik saya

komen sendiri : bukit jalil-shah alam-bukit jalil-seremban


stereng bertukar tangan

tarikh : 16 januari 2010
masa : 3 petang - 10.00 malam
destinasi : sekitar Seremban
..........................................................

tempat pertama kami singgah, Terminal 2..tengok dari luar memang hebat serta gah tempat nih..bila masuk, ada tempat tunggu bas dan cinema yang besar..kedai-kedai semua tengah renovate(belum buka lagi lah maksudnya)


lepas sumpah seranah kat Terminal 2, kami ke destinasi ke-2..yakni Jusco Seremban 2..dekat Jusco, nak parking pun dah amik masa yang lama (leceh naik kereta)..round2 dapat la jugak parking..itu pun tingkat atas xberbumbung..dalam pukul 5 baru dapat jejak kaki dalam Jusco..jalan2, masuk semua kedai baju..kemudian pergi solat asar kemudian main bowling (shazrina belanja)..

gambar kat sebelah itu :Shazrina dengan bola bowling

p/s - dah lama x main bowling..huk3..kalau kalah pun bermaruah beb!!



haha..ternyata menang walaupun lebih 1 mata je dari shazrina..

p/s untuk shazrina - shaz aku terer kan main bowling..kah3

komen sendiri : xde la hebat mane..99 je pun..bOoo

penerangan : SHA - shazrina, HAS - hasma


kenangan terakhir main bowling..5 jun 2008..wowo 2 tahun dah xmain bowling..ngee
.:TAMAT:.

8 comments:

nurul said...

wah da update bru,,sungguh cpt..eh ne gmbo pakai jubah pink? hey3 memule performance bwling ak sgt maveles....tp ak terpkse emnurunkan tahap keteroan ak demi ko cemah...tgk la smapi beza 1 mata pn ak xkesah klu ley ak nk bg ko 30 dr mata pin ak 2 pd ko maka jumlh mata ko akan jd 99 + 30 ha lu pk r sndiri..tgk2 baik n mulia x ak>>?? ak ase baik gler nh kan kan????? wo las ko men mse celebrte beday ko ke gler lame dow!! hhahhaha

.:cEmmAh:. said...

haha..pandai pure2 kamoo..tipu dusta nih sume..xde makne ko kesian ke aku ke hape ke..elehh..

ira_im87 said...

peh lame gile ko x men bowling..
yg x thn nyer siap de penerangan lg..
wakakaa..
best nye byk tmpat rayau...
ble terminal 2 dh siap leh r ak g sane ek..hehe..

.:cEmmAh:. said...

xkisah la lame ke xmasa bermain atau tidak tuh..yang penting perfomence aku main boling mmg takat tuh je..huhu

nadh said...

assalamualaikum hasma..best tgk blog awak..
yg plg best gambar awak main boling dgn kawan2..
rindu pula pd mreka semua..
terus kn dgn blog awak..
very interesting..

.:cEmmAh:. said...

wslm nad..nati kite cite pasal nad pulak e..hehe

nadh said...

hasma..syaz dh kurus ke skrg?
mcm slim sjk dia..tp mn lh tau gmbr tu mnipu ke..hihihi
kirim slam pd dia nnt..

.:cEmmAh:. said...

nad rasa gambar tuh tipu ke mata nad yang menipu??
huhu..jujur ikhlas dari hati, keslimannya amat ketara..hu, shaz(sila belanja aku manhattan fish sebab puji ko kat cn)..insyaAllah, kalu jumpe dia kite sampai kan salam nad k