aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (72) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Friday, February 26, 2010

.:pUlAnG ii:.

::perjalanan dari shah alam ke puncak jalil::
masa perjalanan 30 minit dengan kemachoan abang yamaha
..........................

keluar dari pintu gerbang uitm shah alam kat seksyen 2
wajib melalui 5 bulatan

i-bulatan dekat2 ngan uitm
ii-bulatan dekat2 ngan mc d dekat2 jugak dengan bulatan pertama
iii-bulatan nih ada trafic light..
iv-bulatan dekat tesco
v-bulatan terakhir..xtau ape nama ah

sebenarnya nak cerita adengan pada bulatan i je..masa tengah buat pusingan 180 darjah (jam 12)..kereta depan baik punya main baling2 popcorn keluar tingkap..adoiii acara melempar popcorn ke??..agak2 ah..kot termasuk sebiji 2 dalam mulut aku xpe jugak..nih membazir je buang ke tanah..xsilap kereta kenari..sebab bosan berbiji-biji popcorn kena badan, aku mengambil keputusan yang agak ganaz..memotong kenderaan terbabit...ngee

::lapar popcorn tika ini::

sekarang sudah melepasi bulatan ii, hmm...sebelum sampai trafic light..nampak ada lah dalam 5,6 orang berlari2..seakan-akan ade merentas desa..gituh la gamaknya..xtau plak ade acara ape main lari2 kol 10 malam..jam aku salah ke dorang nih xreti tunggu siang..bersungguh2 dorang berlari..konpius i..huhu

::aku berlari mengejar mimpi::

keluar shah alam..macam biasa sdn bhd dijalanan yang sunyi..tapi malam nih.punya banyak giler motor lalu jalan tuh..tapi semua motor aku potong..bosan ah kemut2 bwk motor..bila nak sampai??ini bukan acara bersiar2..sampai puchong..banyak giler kereta..peh..nak cilok2 pon agak payah..sebab kebanyakan kereta semua xtentu arah..
::lebih kurang ginilah jem tadi::

sampai2 rumah..tengok farouq tengah menung..tunggu maklang balik ke farouq??..tengok tv kejap sambil tengok hp..irawati mesej..tapi malas nak balas..maka wat xtau je..haha..sure ko tertunggu2 aku balas kan..punya banyak mesej ko, 1 pun aku xbalas..sory beb..

p/s- hmm..tuh je la nak cerita..ngee


.:TAMAT:.

No comments: