aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg WaJa (1) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (70) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (10) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (8) bUdAk2 (5) cEmmAh (73) Clearance Sale (2) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (67) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (9) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (28) i love green (4) jalan2 (22) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) Lipstik (3) LiRiK (15) mAkAn (44) makanan (17) mancing (2) mEnu (5) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) Review (2) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (22) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) USS (4) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Sunday, March 28, 2010

.:cArI BeNdA LaIn tApI YaNg dApAt LAiN:.

panjang giler tajuk..haha..tapi tuh lah situasi sekarang..cari benda lain, tapi benda lain yang dapat..

sebelum tuh nak story, semalam along aku sampai rumah dalam pukul 11 malam..farouq yang dikendong masuk rumah tengah tido, langsung bangun bermain bila maklang dukung..ngee..along aku dengan bangga tunjuk benda kat aku..wah, ada ole-ole..biasa la, dia g mana2 mesti ada je benda nak bagi aku..sepasang selipar tomei2..sila view gambar dibawah..

dengan adanya selipar frogy nih, bertambah la koleksi frogy aku..hahah

ok..hasma, sila masuk topik sekarang!!!!..baiklah..ehemm...

tadi aku meng'search' sesuatu dengan google..sila lihat apa yang aku search

actually aku tengah layan assignment, aku saja gedik2 nak tengok kat internet padahal dalam buku dah boleh dapat jawapan dah..hasil kegedikan aku tuh, aku dapat result macam kat bawah nih..adoii, keciknya gambar, sila klik image untuk melegakan mata kalian..


sepatutnya aku kena klik dekat yang berhighlight tuh, tapi aku tekan kat yang ada gambar2 kasut tuh..peh, cun giler kasut2 tuh..macam kat bawah nih..maun juling mata..kih2..


cuci mata jap tengok wedges nih..aku suka wedges yang simple je, xde la tinggi sangat..setakat 3 inch oke kot..pakai wedges selesa sikit kalau nak bandingkan dengan heels yang lain..permukaan yang rata membuatkan kaki xberapa nak lenguh..perasan x dalam gambar tuh ada wedges KFC??wu, lama giler xmakan wedges KFC..

oh..gambar kat atas nih wedges jugak ke?


nih ke wedges yang sepatutnya aku telek?sila rujuk gambar kat atas ye..^.^

kesimpulannya, aku jumpa benda yang best untuk ditatap..cantikkan selipar nih??

kesimpulan kedua pulak..aku terus buka buku cari menatang wedges nih lepas cuci2 mata tengok selipar2 comel nih..

kesimpulan ketiga pulak..cari benda lain tapi dapat benda lain

p/s- x berniat nak menduakan wedges aku sekarang..~.~

.:TAMAT:.

8 comments:

Anonymous said...

zaeim said :
wedges ni x heran pon.wedges pn farah dah siap ke lum?wedges tu zaim kisah.hehe

.:cEmmAh:. said...

zaim:

dah siap..tinggal soalan kira2 je a gagau nak wat..huhu

juzmiralda said...

yo nice stoly of wedges.ak pn ade niat nk memwat koleksi wedges nh,,,tp x terbeli lg

.:cEmmAh:. said...

shaz:

hoho..bila ko nak wat je koleksi wedges nih sure orang xpakai dah..macam ko ketinggalan ah..

juzmiralda said...

ak mmg salu ketinggalan wey..kui22 org ngah pusu2 bli ak x mnt lg,,time dh org x bli bru r gegeh nk bli,,,mcm bju kotak kmeja...pe kes pesen nth haku nh,,ktggalan fesyen,,,,hak6

.:cEmmAh:. said...

shaz: aku tau nape ko gtu?ko tunggu harga murah kan??haha

Anonymous said...

x penah tgk ko paki pon..hehehe...
shaz...ak pon x penah tgk lg ko pkai..wah...terror nie sume dh pkai bende nie..hehehe..


syy

.:cEmmAh:. said...

syy@fina:

aku pakai ah..time g keje je..hahah