aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (72) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Saturday, March 27, 2010

.:buFdAy iii:.

::angah ujung tepi sana, budin muka ketat sebab kolar baju luas sangat, aku tepi sini ye::

selamat hari lahir kepada kakanda yang bernama siti haslini binti mat jali..semalam ek..26 mac..tahun nih genap umur beliau 25 tahun..dengar2 g sambut birthday kat melaka..cehh..adikmu keseorangan disini ko xmau teman..

tadi sempat call beliau..sambil call sambil goreng kentang..

angah: ko baru masak ke?

cemmah: aah, goreng kentang je..malas telan nasi..

angah: ceh, nak kurus ke?

cemmah: eh, of cos la...

angah: berat den dah 45 dah..

cemmah: wah, banyaknya naik..ngandung ape?

angah: xlah, den cek dah..xpon..cek sendiri ah, nati nak cek kat doktor plak..

cemmah: ko peod x?

angah: peod, tapi cam xteratur je..member den 5bulan pun peod lagi..

cemmah: ho, better ko g cek ah..dah ah, abis ah credit den..

angah: yela..babai..

huhu...kalau betul pregnant sure mak aku yang kat KB tuh terus datang melawat..lepas tuh cerita macam2 pasal mengandung nih..pastuh aku pun kata.."umi, dulu along ngandung kan umi dah cerita..napa nak cerita lagi"..oke..cerita lain pulak..

angah aku selalu kena buli dengan aku..macam2 aku buli dia, sampai 1 rumah dia kejar aku..kereta myvi kesayangan dia tuh pun aku suka bawak, walaupun kena maki lepas tuh..

tuh je la nak cerita..ngee

.:TAMAT:.

6 comments:

Anonymous said...

patut la bwk moto cam lipas kudung.lajuuuuuu...hasma jgn marah yer.elek elek sudah,hehehe

.:cEmmAh:. said...

anonymous yang tidak bernama:

hu..haha..tapi entry ni xde sangkot paut ngan motor kan?

Anonymous said...

zaeim said :
anonymous yg x bernama tu saya la.almaklum la baru mula2 nak jd commenter blog orang.hahaha

.:cEmmAh:. said...

zaim:

hoho..xpe2..teruskan usaha anda!!!cayok2

juzmiralda said...

kui22 cam klakor je entry yg nh,,ngeeheh

.:cEmmAh:. said...

shaz:

maka..mari ketawa..hahahahHAHAHAHAHA