aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (72) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Thursday, March 18, 2010

.:kEnApA?!!:.


wanita
: awak, kenapa awak menangis?

lelaki: sebab saya dianggap tidak wujud oleh wanita kesayangan saya..

wanita: awak, kenapa awak masih lagi menangis?

lelaki: saya melihat wanita kesayangan saya curang, bermesra serta berpelukan dengan lelaki lain..

wanita: awak, kenapa menangis lagi nih?

lelaki: sebab saya xdapat bahagiakan wanita kesayangan saya..

wanita: awak, kenapa awak menangis?

lelaki: sebab wanita kesayangan saya mempergunakan saya untuk kepentingan tertentu

wanita: awak, kenapa awak masih lagi menangis?

lelaki: sebab saya xdapat tolong wanita kesayangan saya bila dia perlukan petolongan saya

wanita: awak, masih lagi menangis..kenapa ye?

lelaki: sebab wanita kesayangan saya hanya pura2 mencintai saya

wanita: awak, kenapa menangis lagi nih?

lelaki: saya lihat wanita kesayangan saya bersedih serta menangis..

wanita: awak, kenapa awak menangis?

lelaki: sebab saya rasa wanita kesayangan saya bukan milik saya tetapi milik lelaki yang lebih sempurna dari saya

wanita: awak, kenapa awak menangis lagi dan lagi?

lelaki: sebab wanita kesayangan saya, tinggalkan saya..


p/s - wujud ke lelaki macam nih?menangis kerana cinta?

................................................................


cemmah: awak, awak pernah x nangis sebab saya?

mr tuxedo: xpernah pulak..kenapa?

cemmah: betol, awal xpernah nangis sebab saya?

mr tuxedo: awak, kenapa awak tanya macam nih?

cemmah: xde apa2 lah..hu

mr tuxedo: awak, saya bukan xnak nangis sebab awak (nada memujuk)..saya kan pakai topeng, macam mana nak nangis..

cemmah: ye x ye jugak kan..hu (mengeluh kecil tanda hampa)

mr tuxedo: awak, saya ada benda nak bagitau awak..tapi nanti lah..

cemmah: ape dia? bagitaulah sekarang...(nada manja oke!!)

mr tuxedo: nantilah..belum masa lagi..


p/s- sampai sekarang masih menunggu..harus ke tunggu benda yang belum pasti?

.:TAMAT:.

2 comments:

nurul said...

ehemm berdialog nmpak??? haha x hbs2 lg kisah tuxedo ko ye...hehe nsb bek die kai topeng wey klu x kang kantoi r keburukan mke tuxedo 2 ngs,,,,mwahahah

.:cEmmAh:. said...

shaz:

sampai bila2 pun xakan habis kisah beliau..huhu..