aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg WaJa (1) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (70) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (10) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (8) bUdAk2 (5) cEmmAh (73) Clearance Sale (2) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (67) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (9) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (28) i love green (4) jalan2 (22) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) Lipstik (3) LiRiK (15) mAkAn (44) makanan (17) mancing (2) mEnu (5) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) Review (2) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (22) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) USS (4) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Friday, March 19, 2010

.:wArKaH iv:.

meniarap mengensot merangkak menuju NURUL SHAZRINA ROSLEE,

shaz semalam aku ada janji ko satu benda kan.ko ingat x?xpe aku rajin nak ingatkan..sila fokus ye!!


shazrina: weh, ok x tulisan nih…pink2

cemmah: ah, makan ruang ah tulisan ko..TUKAR!!!!

shazrina: hoh, yang nih ok kan

cemmah: xde, serabot mata aku nak baca tulisan..yang penting tulisan aku yang cun kan..

shazrina: eleh..tulisan ape nih…

cemmah: cun kan?..pasnih ko xpayah kutuk2 tulisan curlz aku tuh lagi..huh

"karna aku mencintaimu..dan hatiku hanya untukmu
xakan menyerah..dan xkan berhenti mencintaimu
ku berjuang dalam hidupku..untuk slalu memiliku
seumur hidupku..setulus hatiku
hanya untukmu"

shazrina: lagu ape nih..lagu baru ke…

cemmah: lagu lama la..ko nih, xkan xtau..best kan lirik dia..kalu ada tuxedo depan mata aku, sure aku nyanyi tuk dia..bagi terharu sikit..haha

shazrina: hahah..wey, lagu apa tuh…aku xdapat tangkap la..aku nak g kelas nih..

cemmah: xpayah la tangkap..benda xlari mane pun..nak tangkap watpe,bukan rama2 pun..ngee..nati ak taruk kat lagu tuh kat blog..ko view ah..

shazrina: out dulu, k c yaaa soon..

..................................................................

berdasarkan conversation ym diatas..aku ada janji kan..sekarang tanpa segan silu aku tunaikan janji tuh..






Seventeen – Untuk Mencintaimu

apa yang harus aku lakukan

untuk membuat kau mencintaiku

segala upaya tlah kulakukan untukmu

apa yang harus aku temukan

untuk membuat kau menyayangiku

inilah aku yang memilih kau untukku

reff:

karna aku mencintaimu

dan hatiku hanya untukmu

tak akan menyerah

dan takkan berhenti mencintaimu

ku berjuang dalam hidupku

untuk selalu memilikimu

seumur hidupku, setulus hatiku

hanya untukmu

repeat reff

seumur hidupku, setulus hatiku

ooohhhh

.......................................................................

diharap ko puas hati dengan perkhidmatan aku nih..mana nak carik surat ade video kat dalam..hebatlah..peringatan untuk ko, lagu nih bukan ditujukan untuk ko..tapi untuk MR TUXEDO..huhuhuuuuu

dari budak comel untuk budak comot,
cemmah

.:TAMAT:.


2 comments:

nurul said...

wey asal ak mcm xpnh dgr jek 17 nh??? hahahahhah lagu nye mcm x mesra kat tlinge haku...sile nynyi skett...

.:cEmmAh:. said...

shaz:

aku dah bagi video dah tuh..layan ah sambil karok..ko kan suka karok..