aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg WaJa (1) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (70) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (10) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (8) bUdAk2 (5) cEmmAh (73) Clearance Sale (2) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (67) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (9) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (28) i love green (4) jalan2 (22) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) Lipstik (3) LiRiK (15) mAkAn (44) makanan (17) mancing (2) mEnu (5) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) Review (2) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (22) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) USS (4) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Thursday, May 6, 2010

3 lelaki dan 2 bohsia dibayar cash diDUNIA..

kisah daripada MASTIKA..


kami (hamzah dan firdaus) baru tiba dari ipoh dengan van menuju ke rumah rakan di jalan klang lama. selepas makan-makan malam tadi, kami bersiar-siar disekitar dataran merdeka..sambil melepak, 3 rakan yang lain mengorat 2 orang gadis yang dikenal pasti sebagai bohsia. Bohsia-bohsia terbabit bersetuju ikut kami jalan-jalan sekitar kuala lumpur.

lebih kurang sejam meronda, 3 rakan kami ajak 2 bohsia itu buat perkara x senonoh..kami ingat gadis itu menolak, rupa-rupanya bersetuju pulak..kami pun diarah memandu ke kawasan loji..3 rakan kami mengerjakan gadis itu hampir 2 jam dalam van terbabit..kami hanya menunggu diluar kerana tidak mahu terlibat dengan maksiat.

"memang saya x suka. Tapi sebab jaga hati kawan, terpaksa bawa"-hamzah

selesai mengerjakan gadis-gadis itu, kami diarah memandu pulang dan 2 gadis itu dihantar semula ke dataran merdeka..ketika memandu, rupa-rupanya 3 rakan kami masih dirasuk syaitan..ketika van menyusuri turun bukit, mereka bergilir-gilir mengerjakan 2 bohsia tadi..

entah macam mana, tiba-tiba van hilang kawalan, lalu bergolek-golek beberapa kali dan terhumban ke dalam longkang..

"3 rakan saya dan 2 bohsia duduk dibahagian tengah, saya memandu manakala firdaus duduk dibahagian belakang"- hamzah 

............................................................................

kesimpulannya kalau ikut logik, yang duduk depan dan belakang akan cedera paling teruk..ini yang duduk bahagian tengah yang teruk..3 rakan yang sangap tuh cedera parah manakala 2 bohsia tuh patah tangan dan kaki..

ish2..dunia sekarang, apa nak jadi?hukum manusia kita bolehlah nak ngelat-ngelat, hukum Allah siapa mampu elak??sama ada dibalas di akhirat mahupun di dunia..wallahualam..

"Dan orang-orang yang tidak menyembah Tuhan yang lain berserta Allah dan tidak membunuh jiwa yang diharamkan kecuali dengan alasan yang benar, dan tidak berzina, barang siapa yang melakukan sedemikian itu, nescaya dia akan mendapat pembalasan dosanya"- Al-Furqan (ayat 68)

p/s- renung-renungkan dan selamat beramal 

.:TAMAT:.

No comments: