aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg WaJa (1) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (70) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (10) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (8) bUdAk2 (5) cEmmAh (73) Clearance Sale (2) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (67) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (9) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (28) i love green (4) jalan2 (22) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) Lipstik (3) LiRiK (15) mAkAn (44) makanan (17) mancing (2) mEnu (5) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) Review (2) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (22) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) USS (4) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Thursday, May 6, 2010

malam-malam layan JIWANG..

sejak dua menjak tiga menjak kebelakangan nih, aku berada dalam mood sayu serta jiwang je..asal eh?dah lama aku x layan lagu jiwa-jiwa nih..tapi dua tiga hari nih suka pulak aku melayannya..


hmm..jomlah layan jiwang sama-sama..lagu nih kena betul ngan jiwa aku sekarang..lagu ini aku dedikasikan untuk kamu, kamu dan kamu wahai incik ...........sapa2 yang berkenaan..^.^

...............................................................

sayup hilang..rahsiaku selamanya..
untuk aku..terus mencintai dirimu..

aku pendam..jadi khazanah semalam..
semoga engkau bahagia..

setelah aku melihatmu berubah..
tutur laku tiada menjaga hati..
apa lagi guna rahsia inikan ku persembahkan..

ku cuba pertahankan perasaanku..
namun kau terus menduga..
perasaan ini..dipersenda..

kiranya hujan turun membasahi dirimu..
itulah air mata dari hatiku..
menghitung hari-hari bersama..
namun aku dikecewa..

andainya ada bayu membelai wajahmu..
ia membawa kata pesan dariku..
aku kini dapat menerima..perpisahan ini..

..........................................................................

p/s - semoga sabar aku membawa kebahagiaan..AMIN..

p/s/s - kamu, kamu dan kamu merujuk kepada seorang sahaja..kamu saje dalam hati saya, MR TUXEDO

.:TAMAT:.

2 comments:

Norul Malakiah Sidek said...

uish da macam detective conan mr tuxedo ko aku tgk hehe

.:cEmmAh:. said...

miss havoc: hahah..^.^