aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (72) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Tuesday, May 18, 2010

hu..ada apa dengan SAAID, WOK YOH & SAMAT..

kepada kamu, kamu dan kamu-kamu sekalian..adakah kamu, kamu dan kamu-kamu mengenali tiga jejaka yang bernama saaid, wok yoh dan samat..hahahahahahahahah..tettt, aku pun xkenal, aku pun x tahu, aku pun xpasti hidup atau wujudkah mereka itu..apakah hanya ilusi sebuah karekator?..hehe

[sumber google : maaf pecah-pecah, bukan pecah kaca pecah gelas..sudah baca harap balas..bukan ye!!]

senang cerita saaid, wok yoh, samat nih karakter dalam wayang kulit..mungkin sapa-sapa yang asal kelantan tuh kenal dengan pakcik-pakcik tiga orang nih..

seronoklah jugak layan beberapa video pakcik-pakcik tiga orang nih..kalau nak layan boleh tengok kat youtube..tekan youtube untuk tengok sketsa pakcik-pakcik tiga orang nih..

bila dah asyik melayan pakcik-pakcik tiga orang nih, jumpa pulak nih..


haha
agak bosan cerita nih, tapi sebab ada pakcik-pakcik tiga orang nih..cerita jadi menarik-tertarik memang malatopsss..

p/s - mari menonton pakcik-pakcik tiga orang nih mengarut

2 comments:

Kie-yu said...

wah,
wayang kulit dah msuk CD eh skrg.
heee~

.:cEmmAh:. said...

kie-yu:

haha..sila dapatkan dipasaran..^.^