aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (71) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Thursday, May 20, 2010

jiwang yang JIWA-JIWA..



mende la aku nak mengarut malam nih..x ada idea sihhh..huh..maka, nak menjiwangkan dirilah..hehe
baca sampai habis untuk lebih informasi..^.^


[sumber google : kalau jiwang kena ada bungakan?]

.........................

Ada sesuatu ingin kukatakan
Kuharap engkau dapat mengertikan
Selama ini dirimu kusayang
Walaupun kau tidak percaya

Tak guna aku memaksa dirimu
Untuk percaya segala kataku
Kiranya engkau fahami hatiku
Tentunya kau akan menyedari

Aku merasa sungguh indah bersamamu tiap waktu
Kita bermesra... marah dan sayang
Rajuk dan rindu
Walaupun kita pernah merasa terluka dan terkilan
Namun hatiku masih menyintaimu sayang

Alangkah indah kehidupan ini
Seandai engkau terus bersamaku
Kiranya aku menyinggung hatimu
Maafkan diriku... oh sayang

Aku merasa sungguh indah bersamamu tiap waktu
Kita bermesra... marah dan sayang
Rajuk dan rindu
Walaupun kita pernah merasa terluka dan terkilan
Namun hatiku masih menyintaimu... sayang

Alangkah indah kehidupan ini
Seandai engkau terus bersamaku
Kiranya aku menyinggung hatimu
Maafkan diriku... oh sayang

Andainya aku hilang di matamu
Ingatku dalam doamu








pagi tadi tengok rancangan bicara hati lelaki yang dekat tv3 tuh, tetamu undangan hans isac..hans kata..

lelaki x suka dikongkong, perempuan patutnya lepaskan je lelaki tuh, bila dia sedar, dia datang balik..

renung-renungkanlah kata-kata beliau tuh..bila aku renung-renung balik, sianlah kat perempuan tuh kan..tunggu-tunggu..kalau lelaki tuh sedar ok lah kan, kalau xsedar macam mana tuh?mulalah keluar ayat..


kita xde jodoh bersama


...................lepas tuh, hans kata lagi..


perempuan menipu lepas, lelaki menipu kantoi..


maksudnya disitu ye, bukanlah perempuan pandai menipu..tapi apa yang beliau cuba sampaikan ialah lelaki xpandai menipu..ahli kaunseling pun ada kata, lelaki xpandai menipu..perempuan boleh tahu kalau lelaki tuh menipu..aku xpastilahkan sebab aku perempuan..dalam wanita hari ini (whi) ada kata, perempuan ada gerak hati yang kuat, sebab tuh dia senang tahu kalau lelaki tuh menipu..haaaaaaaaaaaaaa...

p/s - lagu xde kena mengena langsung dengan ceritera kat atas nih..huhu

[sumber google : gambar nih ada kena-mengena x?]

.:TAMAT:.

4 comments:

Roronoa Zoro said...

seperti yg dijangka dari hans issac.. hehe..

betol2.. jgn lah kongkong laki.. aku tersangt rimas dan tiba2 je rasa nak clash.. hehe...

kaum wanita kalo nak tanya sesuatu pada lelaki, jgn dipaksa2 sgt atau mendesak.. sebb kalo laki xmahu jawab, dia akan menipu.. pastu korang kata laki suka tipu.. :p

p/s: apa yg aku cakap ada kena mengena kah? hehe..

fina said...

huhuhu..if dtg blik?lau x dtg blik?melopong je la ye..=(....

.:cEmmAh:. said...

roronoa zoro: hehe, ada kena-mengena..komen yang bernas..

fina: jom melopong sama-sama..

fina said...

ak dh terlopang dh nie wei...hahahaha...=P