aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (71) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Thursday, June 24, 2010

mood JIWA KACAU..

masuk minggu ke-25 untuk tahun nih, jiwa aku umpama meracau-racau sendirian berhad..mimpi terhadap beliau semakin galak..panggilan kerja yang menggangu fikiran..kuliah yang bakal bermula..sungguh-sungguh keliru dibuatnya..wakakakak, nyampess bila aku feeling cenggini..TUKAR mood sekarang!!!!!!

masuk je hari isnin, jiwa jadi xmenentu..hati terarah kepada nilai sifar..

"hatiku kosong tanpamu.." - the fabulos cats

masuk hari selasa, jiwa jadi sedikit menentu..hati terarah kepada nilai pertengahan, mungkin 25%

"mah, aku dah gerak shah alam nih"

"oke, aku gerak"

macam biasa, xde muka lain yang aku jumpa kat shah alam..xlain xbukan shazrina..yeay!!..tujuan jumpa, aku nak bagi payung dengan kipas budak sai..rajin sungguh budak tuh tinggal barang..apa x wakaf ke aku je?oke..lepas telah sekeping dua pizza, aku hantar shazrina naik bas kat seksyen 17..dia nak balik JB..masa tunggu bas tuh, kitorang ngumpat-ngumpat sambil mengupas isu-isu hot masa kini..elok je habis ngumpat, bas sampai..ha elok bebeno le tuh, aku pun udoh x betah duduk atas besi nih..

dalam perjalanan masuk kesas, tetiba teringin nak menatap skrin kecik incik handepon..



"2 miskol"



jari comel tekan butang view


"03-556...."


eh, nih bukan nombor kilang tuh ke?ish, nak panggil aku keje ke?..padahal duk doa-doa xmau keje situ..
sambil tenung kenderaan dihadapan, otak serabut pikir macam-macam..kenapa aku xrasa seronok pun?padahal, aku nak sangat kerja dikala ini..xkan aku nak tolak lagi? xkan aku nak tolak rezeki lagi?mimpi..hah, apa maksud mimpi tuh?..dah tetiba mimpi pulak dah..osah poning!!!


 
komen tuan belog: oke, serabot giler sekarang..harap maklum..^.^

.:TAMAT:.

No comments: