aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg WaJa (1) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (70) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (10) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (8) bUdAk2 (5) cEmmAh (73) Clearance Sale (2) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (67) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (9) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (28) i love green (4) jalan2 (22) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) Lipstik (3) LiRiK (15) mAkAn (44) makanan (17) mancing (2) mEnu (5) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) Review (2) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (22) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) USS (4) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Sunday, July 18, 2010

saya rindu blog saya..

rindu membuak-buak, tapi apakan daya, masa mencemburui saya..keluarnya diawal subuh, pulangnya dihujung malam..gua capek bangat!!!!!!

********************************

3 minggu lepas..sebelum masa sibuk....

hello, boleh bercakap dengan siti hasma


iya saya..ada ape ye..


u ada datang interview last week at MIM right?


ye, khamis xsilap..


macam nih, saya nak offer u keje dekat sini..so bila u boleh datang?


ooo, minggu depan boleh?


awal sikit xboleh ke?


saya ada hal 2, 3 hari nih..maka minggu depan saya datang..


ok, minggu depan u jumpa shahriman..boleh??


ok, thank u..


rabu, khamis, jumaat, sabtu, ahad...5 hari masa untuk memikirkan kebaikan dan keburukan pekerjaan tuh..ternyata gaji yang menepati citarasa agak sukar ditolak...lalu memilih untuk berkhidmat sebagai salah seorang warga MIM..

***********************************
3 hari berturut-turut mimpi akan beliau, macam cuba memberi maksud sesuatu..beliau disini ialah seorang jejaka yang sentiasa menerobos masuk kedalam mimpi saya..namun saya mengabaikan sahaja mimpi itu..mimpi akan beliau akan datang, bila saya sibuk, serabut dengan masalah, kalut dengan banyak hal..kenapa ye?beliau nak menyokong saya dari belakang ke secara sembunyi-sembunyi?beliau rindukan saya?beliau tidak mahu saya lupakan beliau ke?

khamis, mimpi terhadap beliau datang lagi..beliau memandang saya dicelahan orang ramai, pandangan mata yang sayu, pandangan mata yang membuat saya serba salah..adakah kini beliau melepaskan saya dengan rela??


komen diri sendiri: ayat poyo gila..

.:TAMAT:.

No comments: