aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (71) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Friday, July 20, 2012

1st Anniversary..

MALAM SEBELUM 16 JULAI 2012,,,,,

incik suami bawa sang isteri jalan-jalan tengok KUALA LUMPUR

teringat zaman-zaman bercinta, dalam seminggu tak tau berapa kali ke KL semata-mata nak jalan-jalan............hehehe

 [KLCC malam-malam]

 [Menara Kuala Lumpur]

[incik suami & sang isteri]

............................................................................................................

PAGI 16 JULAI 2012,,,,,,,


kami ke SUNGAI CONGKAK,,,,,,,
jeng-jeng......ramai sangat orang, kami pun malas nak jalan jauh-jauh.......maka, tempat cetek pun jadi pilihan.......sejuk giler nak masuk dalam air....tapi masuk je, dah datang jauh-jauh kan........

 [muka sememeh dan muka kebulur yang baju merah tuh]

 [okey, bangla tuh salah tulis...mencik!!!]

[ xsuke jerawat tuh..mencik lagi!!!!!]


bajet romantik sangat la dapat potong kek dekat sungai........hahahahaha

..................................................................................................................

PETANG 16 JULAI 2012,,,,,,

The Manhattan Fish..........@ Alamanda






nyum-nyum...sedapnya makan sampai lupa nak ambik gambar..dah tinggal saki baki je baru teringat.....kahkahKAHKAH

p/s ~ kami sambut awal sehari sebab akan tahu balik lambat punya hari isnin tuh...kekekeke

.:TAMAT:.

5 comments:

fina said...

weh..xkn berdua je bhai??mak aihh tepi sungai yg x bole angkat 2..skit punye baik location...:p

.:cEmmAh:. said...

berdua kan lebbih baik...hehe..'tepi sungai yg xbole angkat 2'?pelik je bunyinya

fina said...

hahaha...:p...weh...air 2 cam best yg kaler biru 2...tgk time2 nie..air sungai pon nmpk cm sdp je...hahaha

.:cEmmAh:. said...

hahaha...air sungai free je, sila minum tanpa segan...hahah

saidatul87 said...

alolololollo....i'm so envy tau~...ok la tu...romantik,ptog kek ats air~....