aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg WaJa (1) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (70) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (10) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (8) bUdAk2 (5) cEmmAh (73) Clearance Sale (2) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (67) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (9) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (28) i love green (4) jalan2 (22) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) Lipstik (3) LiRiK (15) mAkAn (44) makanan (17) mancing (2) mEnu (5) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) Review (2) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (22) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) USS (4) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Tuesday, July 24, 2012

bermain di FESBUK...


orang sibuk terawih,,,saya sibuk dengan fesbuk..................incik suami tanya..

"ayang, pergi surau x malam nih?"

"xkot,,,ayang kan nak basuh baju....nati ayang sembahyang sendiri dekat rumah ye"

"okey"

okehhh.......aktiviti menyental kain dilengahkan dengan melekakan diri menghadap laptop.............bosan-bosan........


Copy ni dan letak kat status lu orang
Tag dan ambil nama orang pertama yang keluar.
Jangan pilih2.. jangan menipu ok !

saya tertarik kepada (tag I): Nurul Qamar Izzati
saya tetiba jatuh cinta pada (tag M): Mohd Adam Nawawi
Orang yang tidak akan saya lupakan ialah (tag H): Siti Hufaidah Mohd Shariff
Seseorang yang bermakna kepada saya adalah (tag A): Aida Ajip
Sahabat paling cool dan bermakna (tag S) : Noor Shazirah
Kawan paling seksi saya ialah (tag N): Noorziana Mohamad Noor
Kawan yang terhebat (tag F): Muhd Nor Faiz

woww~suma kaum kerabat aku... ♥


okehh...ini saya punya.....xmau ngepost kat fesbuk atas sebab-sebab tertentu...yeSSSSSSSS!!!!


saya tertarik kepada (tag I): IBnull Azmi......................aiiiyooo why him ha???


saya tetiba jatuh cinta pada (tag M): Pcha Mj...........adik saya??


Orang yang tidak akan saya lupakan ialah (tag H): Jr Halimarcello.....memang xbuleh lupa ketua kelas saya


Seseorang yang bermakna kepada saya adalah (tag A): Ah Coy......incik suami!!!!!!


Sahabat paling cool dan bermakna (tag S): Liz Ma-seng.......kakak saya!!!!!


Kawan paling seksi saya ialah (tag N): Saidatul Nuur Mohd Sabri.......kawan baik saya!!!!!!


Kawan yang terhebat (tag F) : Nurul Farhanah Azahar.................kawan praktikal saya!!!!!!!


p/s ~ selesai sesi mengarut.....JOM BASUH BAJU!!!!!!!!!!

.:TAMAT:.

No comments: