aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg WaJa (1) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (70) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (10) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (8) bUdAk2 (5) cEmmAh (73) Clearance Sale (2) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (67) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (9) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (28) i love green (4) jalan2 (22) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) Lipstik (3) LiRiK (15) mAkAn (44) makanan (17) mancing (2) mEnu (5) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) Review (2) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (22) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) USS (4) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Monday, August 27, 2012

BERANGAN jap!!!!

hahai.....kami nak berangan nih.....tapi kami nak ajak kalian semua berangan sama-sama....

"jom la"

memandangkan rumah masih lagi dalam proses, jadi kami pun mula lah nak berangan macam-macam........siap buat permintaan nak pergi IKEA lagi ekat incik suami......

"hadoiii, mahalnya bebarang kat sana.....takdo termampu kek den do!"

mahal-mahal pun kami sempat jugak merembat satu dua barang........hehe.....ingat dulu kali pertama ke IKEA dapat beli lampu bentuk munge kaler pink......sekarang duk terpasang jek kat dinding bilik tidur.......

dalam dua tiga minggu yang lepas, asik-asik duk survey kabinet dapur lah, pagar lipat-lipat lah....huiii, banyaknya nak pakai duit.....

p/s ~ hmmmmmmm......poning den

.:TAMAT:.

3 comments:

michan said...

ooooowhh..ini upenye keje ko...

.:cEmmAh:. said...

apa?

michan said...

berangan je keje..hihi..ayah asyik tanye ble ko nk masuk umah...ayah nk tido sane