aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (71) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Sunday, December 9, 2012

Kami suka KOTAK ni....

Ha....heboh nak menayang sangat.....kotak pun nak cerita....

Kotak pelbagai guna nih baru je beli tadi...dekat mydin...punyalah ramai orang rasa nak pengsan...huh...

Kotak nih masa tengok sampel ada sebijik je yang besar...tetiba bila buka plastik ada pulak anaknya..ok la kan... RM 17.90 jek

Kotak nih nak taruk dalam kereta..kat bonet belakang...kasut kami duk sepah menyepah dalam tuh...husband bising2 dah....rumah kami rumah flat...itu yang malas simpan kat rumah...tunggu duk rumah sendiri nanti kami nak beli almari kasut yang tinggi sampai ke siling....

Hehe...kasut memanjang nak beli..pakainya tidak...duk sarung selipar jepun jek.....hehe....

Cantikkan kotak kami kat bawah nih....kotak kecik tuh belum pikir nak  simpan apa...any idea?

Hehe...babaiii

4 comments:

fina said...

dude..lame giler x komen blog ko..ingt ko dh x update weii...sbb entry ko asl x tuka2 eh kt tmpt ak..ciskek tol la..kn dh byk ak tlps..aishhh...ko pindah mane wei?
ko sht?hehehe...

p/s..kotak kecik 2 lau xnk..bg je ak...haha..ak ade je brg nk sumbat msuk dlm 2..

.:cEmmAh:. said...

Haha..pengomen tegar aku dah datang.....jap nak pk nak bg ke xnak..haha

fina said...

ceh...nk pk2 plak..tp 2 kotak kain kn?ala..sure if angkat lps nvl2 ak..mau terkoyak..hehehe..;p

.:cEmmAh:. said...

Ha..btol..ko kena beli yang bukan jenis kain...nih pun aku taruk kasut je...haha