aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (72) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Wednesday, March 13, 2013

LESU, LEMAH dan TAK BERMAYA.....

Assalamualaikum dan selamat petang..........

Berdasarkan tajuk diatas
Kami nak berkongsi rasa
Sejak dua tiga menjak nih.........
Badan kami terasa lesu.....lemah dan tak bermaya
Jadi kami pun cari jalan penyelesaian.....

Ok.......cara selesaikannya mengikut cara kami

1. Jalan-jalan nikmati pemandangan dalam kata lain DATING.....~.~



[senyummmmm]

2. MAKAN apa yang kami mahu..........jemu jugak kalau hari-hari masak pastu lauk lebih kurang jekk.....




                                   
[ayam bakar ke panggang????]

3.  Bermain dengan si comeiiiiii......FARISHA...





hehe.......terover pulak sampai 4 gambar baby aisya nih.............hmmm kenapa takde gambar farouq ke faiq ke........tak baiklah maklang nih kan????

[tadaaaaaa........faiq and farouq main basikal]

4. Selain tuh, mestilah perlulah perbanyakkan aktiviti yang mendekatkan diri kami dengan yang MAHA ESA............perbanyakkan SOLAT MALAM juga akan mengembalikan tenaga..........

OK........mungkin aktiviti-aktiviti ini akan mengurangkan rasa lesu, lemah dan tak bermaya itu............

Salah satu penyebab rasa lesu lemah dan tak bermaya nih sebab kerja makin membosankan.........dah la takde kerja, kerja kami asyik menghadap PC sampai muak jemu nak muntah.........update segala kerja yang tak sempat update dulu pulak tuh...........ditambah lagi rasa menyampah makin meluap-luap dengan orang-orang yang berkenaan........perlu ke berhenti kerja kerana menyampah dengan deme........huarghhhhhhhhhhh....

END

No comments: