aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (71) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Sunday, April 14, 2013

DEKORASI ; ruang penyimpanan kasut..

Assalamualaikum dan selamat malam...

Last kami post entri hari rabu kan...ada jer benda nak kongsi kat sini tapi tak tau nape mood nak menaip tuh takde....mungkin emosi kecewa tuh melebihi segala tindakan yang lain...hidup kita sentiasa diduga kan...


Mengikut tajuk...dah tentulah kami nak kongsi aktiviti kami hujung minggu kan....minggu nih kami berjaya membeli almari kasut baru.....err memang selama nih kami memamg takde almari kasut pon...
Masa menyewa dulu...kami beli rak kasut je...tuh pun tak muat nak letak kasut kami dan husband...banyak kasut kami..kami simpan dalam kereta je....kalau ada baca entri kami yang lepas lepas mesti tahu kami simpan macam mana....

Isnin lepas dimana situasi kecewa dan sedih itu berlaku...husband bawak kami tengok tengok almari kasut....bajet rm300 je...dapat jugak la dalam bajet tuh....Sebenarnya kami memang takmau warna putih tapi masa kat kedai tuh mata kami berkenan putih hitam jugak...sama dengan almari tv dan meja kopi...


Almari nih kami letak dekat ruang lorong nak menghala ke dapur....ala dekat tempat kami gantung gambar tuh...mula mula husband bising jugak kenapa almari nak letak kat dalam rumah...lepas ruang tamu pulak tuh...kami jawab..itu aja yang sesuainya....hehe...

Korang rasa sesuai ke tidak???.........END

No comments: