aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (72) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Saturday, April 6, 2013

Jenjalan UPTOWN nak beli apa?

Ha...assalamualaikum dan selamat malam..

Korang selalu tak pergi uptown ke downtown ke....husband kami suke jugak bawak kami...kalu masa menyewa dulu rajin betul dia mengajaknya.....sekarang sejak duduk rumah sendiri nih dia malas dah....padahal uptown seksyen 24 shah alam tuh dekat dah dengan rumah kami nih....

Kami saja ajak dia pergi uptown...dia heboh tanya nak beli apa....kami kata nak makan steambot je....padahal kami nak jugak usha usha baju ke tudung ke nak menambah koleksi sedia ada....

Tak dapat jalan lama pun tak sempat pusing habis pun uptown tuh dia dah ngajak balik.....steambot pun ajak makan kat rumah jek....kami sempat beli kerongsang jek untuk diri sendiri....hehe....END

No comments: