aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg WaJa (1) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (70) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (10) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (8) bUdAk2 (5) cEmmAh (73) Clearance Sale (2) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (67) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (9) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (28) i love green (4) jalan2 (22) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) Lipstik (3) LiRiK (15) mAkAn (44) makanan (17) mancing (2) mEnu (5) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) Review (2) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (22) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) USS (4) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Thursday, June 13, 2013

sesedap hati, sesedih hati.....

apa yang sesedap hati, sesedih hati tuh???

Assalamualaikum dan selamat pagi....

Sesedap hati minggu lepas mengupdate belog, celebrate birthday.....minggu nih tetiba jadi sedih pulak...HAIYOO

Itu orang kata jangan seronok sangat, nanti bersedih.....eh yeke?!

Sesedih nih sebab kami kena tindakan displin???WHAT?!salah apa?update belog????oh TIDAK sama sekali....

benda kecik kot nak dibesar-besarkan....sebab terlalu terima arahan, sebab tak pikir jauh dan sebab balik awal??

ok saya terima hukuman nih walaupun kedatangan saya bagus....selalu masuk sebelum 7.30 pagi dan keluar lebih dari 5.00 petang hari-hari....saya MC seminggu itu pun sebab operation.....kerja sabtu ahad sedangkan orang lain seronok-seronok pergi kenduri kawen.....tapi tetap kena tindakan displin????......

orang lain yang datang lambat....yang 4.45 petang dah siap thumb print....yang MC setiap bulan harus ada.....yang tak nak dengar arahan......tak pulak ada tindakan displin tuh.....

saya faham ini tidak adil untuk saya dan bukan saya yang layak membalas balik.....biarlah TUHAN saje yang membalasnya.....saya REDHA dengan tindakan displin ini......

End

No comments: