aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (72) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Saturday, June 21, 2014

SUSAH kot cari benda nih...

Assalamualaikum semua....

Apa benda tuh kau cari cemmah??

macam-macam...ada je benda nak beli...

kekeke...husband selalu bebel macam tu sebab kami keje nak membeli barang je...

apa yang kami cari???haaaaa satu alat untuk masukkan adunan ke dalam cup muffin...cara paling sempoi guna sudu ke senduk ke...tapi tak syok ok...

tak kan la takde satu alat pun yang dicipta untuk memudahkan kerja peniaga-peniaga cupcakes kan???

eh!!!saya bukan peniaga cupcake ye...saya pengumpul barang-barang kek je...kekekeke

Finally,

terjumpa dekat mydeal..

tanpa memikirkan masa depan, kami suruh kakak kami beli....

semalam, kakak kami whatsup, kata benda ni dah sampai dah kat rumah dia...petang ni nak pergi amik loo

alih-alih harini duk belek-belek groupon, eh ada pulak benda ni......harga beza rm 4 pulak tu...

eh menyesal ke?....idok ler kami

p/s ~ dulu pernah berangan nak bukak kedai cupcakes...masa bercuti dekat gambang hujung bulan lepas, kami jumpa kedai kek yang ringkas konsepnya...eii bukan nak tiru, inspirasi je..

nak berangan jap...kbai!!

No comments: