aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (71) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Sunday, March 21, 2010

.:fArOuQ LaGi2:.

tetiba digamit rindu ke farouq..maka belek2 album farouq dalam pc nih..

hujung bulan nih genap umur farouq 6 bulan
farouq dah boleh merangkak dah..ada gigi 2 batang kat bawah..kalau dukung dia, sure bahu kena gigit..selalu bangun pagi2 dah boleh dengar suara comel itu memanggil2..wush, rindu giler..

sekarang farouq dah ada walker, makin panjanglah langkah beliau..habis semua celah dalam rumah dia pergi terjah..pasu bunga pun xlarat nak betolkan, asik terbalik je..huhu..jom tengok gambar farouq..FAROUQ PON PON!!!!!~~tiru abang kasim pon pon~~

sentiasa mencari kat mana kamera..memang gila glamor budak nih..

kalau boleh nak masuk bawah meja kot

peekaboo = boo cak!!!!

tamat edisi untuk muhammad farouq mohammad suhaimi ma-seng..sekian

.:TAMAT:.

6 comments:

Alan said...

cute nye dia. :)

.:cEmmAh:. said...

alan:

hehe..~.~

juzmiralda said...

cumel semakin si kocik nh..geremm nye haku nk culik die la nk jaga kat kolej ley x??

.:cEmmAh:. said...

syy@fina:

ko agak2 ko kisah x tido dalam lokap 2,3 mlm?

Anonymous said...

ehem.....slh 2..sy x yer cemmah yer....

es juzmiralda...

bkn syy....

.:cEmmAh:. said...

syy@fina:

ah..aku memang tuhukan ke ko fina..aku xtujukan ke shaz..