aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (71) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Sunday, March 21, 2010

.:HaNyA pAdaMu versi n9:.

ada permintaan dari nurizahusna.."oit ko tlg nyanyi kt aku lagu yg ko ubah jdi version n9 ari 2...tringin nk dgar la..hahah"

lagu ape lah yang mek gee nak nih..hadoiii..aku mengrefresh otak ingat kembali zaman poli aku..godek2 ingatan zaman lampau..godek2, menggodek lagi..teruskan menggodek lagi..ting!!nasi aku siap masak kat dapur..punya lama aku menggodek zaman lampau sampai nasi dah masak, lauk belum masak lagi,cis..okey, dah dapat.."hanya padamu by qiara kan"...tapi kan mek gee aku xley nyanyi ah, ko jauh sangat..so aku kasi lirik je la e..


Hanyo pado kau
den soghahkan segalo e
Kau bertakhto di nughani
Anggun cinto kau abadi


Hanyo pada kau
Potamo dan yang to akhir
Pohon cinto den moghendang
Disighami kasih suci

Jiwo den dipalu ghomorsik tak terkigho
Hampir den toleno dalam bolaian kau
Cinto kau solombut sutoro

monjadi saksi kasih den
Tiado duo hanyola satu

kau yang den cintai


Sokolumit cinto sokurun koghinduan
Den ghompuhi ghanjau duko
Mombagho sohangat api
Tohapus sopi di hati den
Soulas bibir kau

kolu tidak berkato

Namun ado sosuatu
Nur biso daghi mato kau
Topanca cinto yang sojati


Awan yang borarak saujano mombighu
Corahla wajah kau di ghimbo sondu den
Monjadi hamparan cinto suci





p/s - aku rindu zaman poli aku..

p/s/i- cari aku sampai jumpa..

p/s/ii- mek gee..sila lah berdendang sayang kat sarawak sana dengan lirik lagu nih ye..sebutan ko dengan sebutan aku memang akan jadi lin punya..hahah

.:TAMAT:.

3 comments:

shafiq08 said...

umak aih.. handa bonar tuka lirik jadi bahaso nogori..haha..


http://belogbagus.blogspot.com/

.:cEmmAh:. said...

shafiq08:

itu baru lirik..lum nyanyi lagi..haha

Anonymous said...

miss u all.....