aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (71) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Monday, September 5, 2011

berjimba-jimba di SUNWAY LAGOON

hiii....lama sungguh tak update belog saya nih...ada la 3 bulan tak update..ini pon curi-curi update dikala incik suami tengah tidoq..heheheh...

ahad lepas bersamaan 4 september 2011, puan isteri telah merengek-rengek mahu ke sunway lagoon..dengan perut dilanda senggugut sehingga tak larat nak berjalan, incik suami tunaikan jugak hasrat puan isterinya itu..

layan kan aje la gambarnya ye..hehehe







 semua gambar dekat waterpark je..gambar2 kat tempat lain tak ada pun..camera dah simpan dalam locker..semua salah incik suami...huh!!!!


p/s - rugi bayar 75 ringgit malaysia tapi ada gambar 4-5 keping jek...alahaiiiiiii

.:TAMAT:.

5 comments:

fina said...

mahhhh..ko honeymoon kt sunway erk?hehehe...;P

.:cEmmAh:. said...

nih honeymoon untuk bulan 9 punya..haha

fina said...

wow..bulan 10 ade jgk ker..fuyoo..giler 2..tiap2 bulan de honeymoon...hahaha..sah2 x lame lg faroq jd chiff geng bus scoll ble dh de sepupu sepapat...comingg soooonnnnnnn...hihi...;p

.:cEmmAh:. said...

oh...lepas abis kenduri bulan 10 baru merancang ke arah tuh..hahaha

fina said...

fuyooo...doaku untk mu la...hehehe