aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (72) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Monday, January 28, 2013

KENANGAN RUMAH SEWA....

Assalamualaikum dan selamat petang...

Hari nih kami penat sangat sebab kami jenjalan kat nilai 3 cari langsirlah katakan.......Banyak kedai jugak kami pergi tapi tak jumpa pun yang berkenan dihati.....akibat penat melampau kami main beli je......otak dah buta warna.....pastu sekarang rasa menyesal.......adeh.....Eh.....kami nak cerita pasal rumah sewa kan kenapa cerita pasal langsir pulak nih.....

Lepas pergi nilai kami datang semula rumah sewa....nak ambil barang sikit pastu cuci sikit pastu buang sampah sikit.....semua sikit.....hati tetiba jadi sedih sayu dan hiba.......banyak kenangan kan dekat rumah nih......kat rumah nih la kami kenal lebih dekat dengan husband.....berkasih rindu bermanja manjaan bergurau senda bergaduh sayang...........sobsobsob

Tepek sekeping dua gambar rumah sewa......kenangan untuk hari mendatang...........END

No comments: