aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (72) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Sunday, March 24, 2013

GEMBUR TANAH......

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Kami dah landing atas katil.......waktu tidur dah kan.......husband dah terbongkang......jap lagi kami menyusul laaaaa

Disebabkan tak menyabar nak cerita........kami pujuk mata kami sabar jangan nak lelap lagi......berat mata memandang tab kami nih........tak terdaya rasanya.......so ringkasannya tadi kami pegi beli pasu........pokok cili kami dah tak mampu tinggal dalam pasu kecil jadi kami tukarkannya ke pasu baru........


Selepas sintom penyakit putih putih dibelakang daun hilang........pokok cili kami membesar semula tanpa membuahkan hasil........daun je rimbun buahnya tarakkkkk........sedih kami tauuu


Selain pokok cili Umi pun ada bagi kami pokok pandan........bagi dalam polybag je......so pokok tumbuh sihat jadi kenalah tukar masuk pasu umi kata........moga moga sihat hendaknya dalam rumah baru........bole la lepas nih ayang masak nasi lemak.....pokok pandan dah ada kan


Pokok cili settle........pokok pandan settle........pokok kari tadi amik kat rumah along......dah selamat masuk pasu jugak........mintak mintak tumbuh sihat sihat dalam pasu tu ye.......


Lagi pokok.........haaaaa.........pokok cili husband.........sebab dia nak beli jadi pokok dia lah kan......pokok nih rendah jek........tapi masa beli dah rimbun dengan buah........jadi dah bole la rasa hasil dari pokok cili husband......

Lepas nih nak cari pokok bunga pulakssss.........wuh tak sabarnya........wokeyyyyyy END

5 comments:

fina said...

pewitt..rajin berkebun..hehe..bak cili sekilo..hihi..asal ko mengembur memlm?

.:cEmmAh:. said...

sebab siang-siang heboh berjalan.....kekekeke

fina said...

tau la...duk bermotoran berduaan disiangan arian eh?haha..giler romantic...

.:cEmmAh:. said...

Eh..salah tuh..kami bermotoran berduaan pergi keje je...ari cuti motor rehat rumah je...hehe

fina said...

haha..byk la ko