aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (71) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Monday, March 18, 2013

SUKA sangat.............haishhh

Assalamualaikum dan selamat malam....
Haa.....tetibe terajin pulak nak buat entri.......tadi petang tunggu hujan post entri emosi.......nih malam nak post entri santai pulak

Kenapa ek husband kami suka sangat gigit kuku.......apa ke sedapnya kuku tuh......jari tangan punya kuku habis digigitnya maka tak perlulah kami susah payah potongkan kukunya.......kuku kaki je kami potongkan itu pon bila dia dah bising bising..........ngereheejjkh

Husband suka jugak kutis kutis kuku dia......kekadang bukan kuku je dia gigit........kulit yang tepi tepi kuku tuh dia suka jugak gigit........woahhhhhh........susahnya nak hilangkan tabiat beliau yang satu nih........

Tengok macam mana dia kusyuk dengan tabiatnya........kekadang tengok kiut jugak.........hehe.......END

No comments: