aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (71) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Thursday, July 25, 2013

SAHUR....malas betul!!!!!

Assalamualaikum...

sape yang malas sahur?haaaaaaaaaaaa...jangan malas-malas sahur tau...kalau tak sahur, tak bestlah puasa...

kami hari-hari bangun sahur tau....erkk ada sekali aritu aje tak terbangun...sedar-sedar dah jam 5.56pagi...hamboii ingat lagi minit-minitnya...hahaha

kami arini nak sembang pasal makanan masa sahur....paling mewah kami sahur, nasi berlaukkan ayam golek yang tak habis masa berbuka...bagi kami itu sudah cukup mewah....kami jarang makan makanan berat masa sahur...husband taknak nasi, kami pun takde geng la nak makan...

umi kami dah biasa ajar kami sahur dengan nasi dan lauk pauk yang panas...tapi bila dah kawen nih, husband tak mau semua tuh...dia nak air jer!!!!
air haruslah milo

husband bangun pun semata-mata nak hirup air milo tuh untuk jangka masa kurang 5 minit....pastu air kosong suku gelas pastu sambung tido???haiyoooo....kami yang gedebuk gedebak bangun masak air nak buat air untuk beliau, beliau hanya hargai jasa kami itu hanya untuk jangka masa kurang 5 minit....

husband, kalau tahap malas nak bangun, kami bawak je air kosong ke katil...dia minum sikit pastu sambung tido....ngaaaaaaaaaaaa

tu la keletah husband yang liat bangun sahur....hurmmmm hari nih ingat nak berbuka dengan soto ayam laaaaa......hirup-hirup kuah sup tuh kan best....auwwwww.....kek coklat moist pemanggang ajaib pun tak buat-buat lagi....haiyoooo

huh....sedapnya!!!!!!!!!!!!tak sabar nak masak petang nih..tak ingat mana kami amik resepi dengan gambar nih...sorry tuan belog, kami pinjam gambar ~.~

huh!!!!bila nak buat nih.....gerammmmmmmm!!!!!!sorry tuan belog, kami pinjam gambar ~.~

End

No comments: