aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (72) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Friday, August 23, 2013

Happy birthday FAIQ MA-SENG

Assalamualaikum ♥

Yeay! Faiq comel dah 2 tahun..mak pak nya faiq celebrate awal sikit tahun nih sebab nenek dan atuknya datang awal kat sini...*tapi buat entri lewat jugak..hehe


Yang penting faiq dah pandai sebut "maklang" ♥♥♥

Tapi sayang, adik bongsu kami si budin tak dapat datang atas masalah kesihatan...jadinya kurang soranglah ahli keluarga kami..

Spesial sikit kali nih, along kami belikan anak dia kek aiskrim dari baskin robbin..first time kami makan...hoiiii manis sungguh tapi sedappppp!!!!

Ok, layan gambar jek laaaa

potong kek dengan atuk...nak potong kek pun jerit....

sebab takut dengan badut...

aisya pun sibuk nak aiskrim badut...asyik berdukung dengan paklang je...

main pun dengan paklang yang gebusss..

mak pak nya naila...

nenek dengan naila dengan atuk..

farouq makan badut kaler biru....tapi makan tak habis!!!

adik perempuan kami dengan aisya..

faiq dengan nenek dengan makngah..

p/s ~ hadiah maklang lambat sikit ye faiq..@.@

End ♥

1 comment:

Anonymous said...

Comel aisya gebus time ni