aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (71) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Tuesday, August 6, 2013

Selamat hari raya dan selamat balik kampung..

Assalamualaikum...

Mood balik kampung switch ON...hehuuu....

petang nih kami nak balik kampung dah.....yehuuuu....semua adik beradik dah berkumpul dekat kampung....tinggal kami dan husband jer belum balik....ahhhhgggggggg sob sob sob

balik keje nih, dalam 5.00 lebih dah boleh slow-slow lah masuk highway plus arah utara....kami dengan husband memang dah bincang nak ikut gerik je....yelah sape lah yang rajin nak redah jem kat bentong sanaaaaaa...

sukahati jer cilok gambar orang!!!!!!nih tanda kami nak sampai kampung....PARAH!

beg kain baju semua dah siap sedia dalam kereta...hadoiiiii lambat betul jam nih memusingkan detik-detik masa....tak sabar kotttt!!!!!

OK lah...kami nak mohon maaf zahir dan batin kepada para pembaca yang ada terasa hati dengan cara penulisan kami nih...kami hanya manusia biasa yang tak terlepas dari salah dan silap....kami jugak nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri....sape-sape yang nak balik kampung tuh *macam kami sorang ada kampung ye x?...berhati-hati di jalan raya...ingatlah orang tersayang..

End..

4 comments:

fina said...

pn cemmah..selamat hari raya la jgk...hehe...selamt jln n hati 2 blik kg...sob..sob..ak jgk yg xde kg..

.:cEmmAh:. said...

apa kata kau datang selangor ni niaga kedai kek dan kueh bersama daku..pastu ko akan menikmati perasaan balik kampung itewww...selamat hari raya

fina said...

haha..pndai la deme yea...kdai je dh ade ke?ko bior benor nk wat mcm 2?

.:cEmmAh:. said...

rumah aku pun bole jadi tempat membaking kuih..bahahaha..tunggu aku siapkan barang2 ye